söndag 2 oktober 2011

Sista dagen på årets Höstmarknad....

Förstås är vi redan på G därute i Smultronstugan;)
Mycket att fixa iordning efter gårdagens alla besökare.
Men det känns verkligen att det flyter lättare med köket därute nu. Skönt som bara den!


Här är Helena i Branting kjol och Molly kofta. I ett solsken som var HELT FANTASTISKT igår. Vet inte om solen kommer att orka sig igenom molnen idag - men det känns nästan så. Hoppas!

Vi har ju även hunnit iväg på en tur till Stockholm. Kom tillbaka igår kl 11.00. Taxichauffören som körde oss till tåget frågade hur länge vi varit i Stockholm - jag räknade efter och svarade 17 timmar. Oj, han trodde vi varit där på semester, haha! Men det var en fantastisk trevlig tur som jag hoppas jag kommer ihåg att berätta lite mer för er om senare.



Igår kom min goda vän Lena och förgyllde dagen för oss. Hon hade med sig den här brickan till mig. Jag som älskar allt sånt här, gissa om jag blev glad!!! Lammöron och hennes sista rosor. Så efter dagens slut blev det avkoppling med bubbel och hennes goda osttårta. MUMS! Då klarade man några timmar till trots natten innan som bara inbringade 2 timmars sömn.....

Sova - är inte det lite överreklamerat??

Nu kommer snart kära Magdalena och här blir fotning idag. Kul!!! Kanske några av våra besökare idag vill vara med i boken, får väl se;)



Hannas gulliga kompis Emelie har fått en liten bebis. Den första av Hannas kompisar, sååå kul!!!
Hon är en liten dröm - FINA ISABELLA bara 7 veckor ung.


Man kan knappt låta bli henne...

Ut till Smultris nu:)

Kram på er alla
Eva & co

Inga kommentarer: