torsdag 10 november 2011

Chill Norway barn 30% passa med julklappar;)



Chiiiiis säger Olivia när hon är så snäll och blir fotad.


Hur många ursöta olika styles som helst.
Har lite ännu fler i butiken som jag måste fota....


Bland annat den URSÖTA KAPPAN:)






Hoppas ni har det bra denna disiga november.
Gör mig inget - så länge det är varmt njuuuter jag;)

Idag packar vi in määängder av jul. Efter stängning tar jag och grundar golvet på övervåningen också. Sen blir det en sväng med färg i morgon.

Vill ha ett riktigt fräscht "julhus" till julmarknaden.
Min snälle far åker hela vägen från Stoora Storvik och hjälper till att klä bocken och sätta lysen på den. Det är ju han som gjort den så det gör han väl bäst;))

Öppet som vanligt till 18 idag.
Allt gott till er!
Kramar Eva

1 kommentar:

Bittan sa...

Vilken jättesöt liten modell i fina kläder :-)