onsdag 2 november 2011

Här packas upp för fullt....

Vi förbereder och packar upp för fulla muggar så jag hinner inte med att fota halsbanden idag....

Fick nämligen göra en blixtutryckning på morgonen och plocka gran och tallris som en vänlig kvinna sa att jag fick ta från deras avverkning.

Går inte att säga nej till!

Kom av mig igår också när sonen kom hem och jag skulle måla lager nr 2, fel färg var blandad som han köpt.

Får ny färg så jag kan måla i morgon - tar ju sån tiiiiiiid att få linoljefärgen torr så man får väl halvspunk....

I morgon lovar jag att bilderna på smyckena kommer!

Plus en tävling.

Jag menar, hur länge sen är det egentligen!??

Har bestämt mig för att jag får minsann bli lite mer aktiv på det. Så nu är det dax!

Vi plockar fram julen nu så det är bäst jag drar....

På återhörande;)
kram
Eva

Inga kommentarer: