måndag 28 november 2011

JAG FICK EN VECKA;)))

Hela förra veckan trodde jag att det var idag jag skulle iväg till Stockholm o prata bok. Kollade sent igår kväll vilken tid mötet skulle vara idag. Fick reda på att det är NÄSTA måndag.

Fick en hel vecka extra, bara sådär. GISSA om jag blev RIK PÅ TID! Oj vad det var bra för mig;)

Nu har vår sköna kökssoffa fått ny vinterskrud. Jag gillar ju rött så efter jul tar jag bara bort God Jul kudden och har nån vecka extra tills det är dax för vårstassen.

Kökssoffan lånade jag av mina föräldrar till min allra första lägenhet för 27 år sen och har sen stått i alla kök vi haft. Det här är sjätte. Ett av husets skönaste möbler. Alla ligger eller sitter där.



En lite närmare bild på kuddarna.
Självklart har jag handlat dom på Smultrongården....



Bild på vårt adventsfika igår.

Kaffekopparna från Noras antikdagar i somras kom väl till pass. Riktiga julkoppar!


Bagerskan med sina Red Velvet cupcakes.
Dom är favoriter till mig.
Vi provade dom första gången i våras när vi var på vår "smakprovningsresa" till London.



Här pimpade dom till morotstårtan lite annorlunda mot för vad vi brukar.
Omväxling förnöjer;)

HAR DU ALLEHANDAKORT??

Kolla erbjudanden då för den här veckan är det smart att passa på med JULKLAPPSBESTYREN från Smultrongården;))

Allt gott till er denna måndag.
Kramar
Eva

Inga kommentarer: