fredag 4 november 2011

JULEN ÄR HÄR:))))


Tidigare än någonsin låter vi Smultrongården bli ett litet julhus redan nu.
Jag har ju varit stenhård med att hålla på julen så länge som möjligt.

Men, men man är ju inte sämre än man kan ändra sig, eller hur;))
Just nu frossar jag som bara den i olika glöggsorter. Måste ju prova dom vi säljer....

Plus att jag ääälskar att fylla vårt hus med doftpåsar som verkligen ger julaning.
Om det på nåt sätt låter som jag snöat in på jul kan jag bara bekräfta det.
Utan advent och jul skulle jag aldrig överleva detta mörker till liv som någon tidigare förfader dumt nog flyttade till. Vi var franska valloner - kunde man inte hållit sig var och stannat där!??



Finns bara ett: gilla läget!
Och just nu gillar jag läget:)) Jisses varmt och skönt som bara den. Fullt av läckra julsaker och lysande lampor. Trevligt värre!
Bara att fortsätta vältra sig i tiden som komma skall. Men njuuuta nu medans vi är på väg dit.

Alltid komma ihåg kloka Fru Boijes ord: Det är vägen som är mödan värd.

Dessa ljuvliga doftpåsar tar vi ut till butiken i morgon och spär på julkänslan.

Vill man ha fräsch doft i linne skåpen har "Fresch linen" precis kommit in igen.



Stängt idag men jag är på G ut att måla luckorna. Äntligen har jag fått rätt färg igen...

Kom ihåg att ni som vill vara m i tävlingen skriv bara mejl el telnr så har ni ny lott VARJE DAG!

ÖPPET SOM VANLIGT I MORGON: 10-15

I en juldoftande Smultrongård med sprakande brasor, tända ljus och "Go Fika";)

Kram på Er!
Eva


4 kommentarer:

annika sa...

Känner nästan doften ända hem till Sörby.

Kram
annika

a.klockberg@gmail.com

Vitspets sa...

Doften av jul Hmmm..... Gott Kram Karina

Anonym sa...

Doftar gott ända till Borlänge

Kram
Carin

familjenglans@hotmail.com

Anonym sa...

Hej

Får väl komma och köpa juldoft
påsar i fall dom tar slut.

Kram Carina

minmillivanilli@gmail.com