onsdag 23 november 2011


KOKBOKS NEWS


Det händer lite på fronten kan jag lova:) Ujuj, häromdagen blev jag så makalöst glad att ögonen tårades. Det blev nämligen klart att samma ad som gjort boken

Ljust & Fräscht

Skall göra vår bok!!!

Det kändes HELT otroligt. Så nu skall hufvudstaden intas och bilder väljas. Sedan skall dom sättas ihop och sist men inte minst - är det dax för mig att börja skriva.

Jag har ju skrivit en del under tiden men då blir det helheten som görs.
Spännande....

Sen i januari skall allt vårt jobb vara klart och gå till redigerare och tryck.
I april är den troligtvis klar och kan finnas i nån bokhandel.
Om nån köper in del vill säga....

GISSA OM JAG ÄR NERVÖS ÖVER DET!!!!
Usch, snacka om flopp annars, men, men det får man väl också ta. Då är man ändå en "bokerfarenhet" rikare.

Visst är det här stället snyggt!


Jag gillar skarpt att ha muggar hängandes såhär.
Håller tummen för en ny Green gate lev i veckan.
Finfina julklappar.

Ikväll har jag en liten matgrupp. Därför kan du om du vill komma sent dyka upp då.

Öppet till 20:00.


Igår inhandlade jag spegelfärg också.
Vad tror ni det blev??

SVART förstås, det var ju det rådet jag fick.

Var iväg och målade garderoberna och "lejonfrisen" hos tjejerna också, det börjar lida mot sitt slut.... kan typ knappast tro det!

Då är det bara sen att gå på nåt nytt, har faktiskt tapeter som ligger till ett av rummen som flyttats ut. Samma som på Smultristoan. Bara älskar den tapeten.

Jaja, finns att göra. Kul som bara den!
Allt gott till er alla:)
Kramar från en varm och mysig Smultrongård
Eva

Inga kommentarer: