tisdag 29 november 2011

Ljuvliga smycken att önska i julklapp;)


Fredagen den 9 dec mellan kl 12 och 16 kommer

Charlotte Lauterbach

&

Anna Molin

hit för att visa ALLA smycken från VJ.

En riktig favorit hos mig själv är hjärtat här ovan. Jag köpte mitt för en sisådär 5-6 år sen och ett använde det varendaste dag i flera år. Sen under en kort period gick det inte att beställa mer. Då var det lika bra att lägga det i byrålådan för när man jobbar och har saker på sig som inte finns blir våra kunder inte så glada....

Men nu är hjärtat en av VJ:s populäraste produkter.

Till och med inom kungafamiljen har man det.

Du kan läsa mer om det på VJ:s blogg: http://blogg.vjsince1890.com/

Och vad händer här idag tror ni......


Jamenvisst.
Det målas.

Jag tror jag vet varför jag inte är målare till proffessionen.

Då skulle jag ju inte kunna måla varenda ledigaste stund också;)

Annars hade det nog varit ett ganska lämpligt val.

Jag bara ÄLSKAR det här bordet. Så GRYMT snyggt tycker jag det är!
Vi använde det i söndags med två iläggsskivor. Det finns tre skivor till det och då går det säkerligen en tjugo pers runt. Mycket bra!

Nu kommer det att passa perfekt till spegeln. Snaaaart blir det en helhetsbild.

Lovar!

Nu skall jag ut och elda i butiken så det blir varmt och skönt till er som vill besöka oss i morgon.

Och ni som vill FYNDA med allehandakortet i morrn, kom ihåg att ta det med;))

Tjingeling!
Eva


Inga kommentarer: