tisdag 8 november 2011

Nu har mattorna kommit in igen;)


2 meters mattorna kom hem idag. Vet att ni är flera som väntat så nu vet ni;)

Det bidde en liten tur till Ikea. Inköp av gångjärn. Det man fäster lådorna med skall man tydligen redan fått med.... hm. Hm igen.... det undrar jag om vi sparat dom. Det är ett år sen.

Det spörs, om en sisådär 10 timmar så vet vi;)
Nu blir det beställning av beslag. Kul, kul!

Nu skall jag ta och lägga mig med datorn och kolla nåt gammalt på program.

Tänk vad kul det är nu för tiden när man bara kan kolla i princip vad som helst på datorn. Speciellt för mig som aldrig haft tv i sovrummet. Verkar så himla mysigt. Nu har jag ju turen att kunna ta datorn o då kan man ju leka att det är en tv;)

Händer dock typ aldrig - lägger mig alltid för sent för att kolla nåt, haha!

Good night,
Eva

Inga kommentarer: