måndag 14 november 2011

Och så kom julen till Smultrongården;)



Trevligt som bara den tycker vi!



Vi donar och fixar som bara den.
Inomhus.
Och jag är SÅÅÅ glad att vädret håller i sig. Ingen snö till julmarknaden.
Tack.
Alltså om man får önska;)
Julen vi har här inne duger bra som inspiration kan jag lova!
Vi håller som bäst på att klä alla dom stora fönstren i små stjärnpappersgirlanger. MYS...



Lite julextra blir det förstås också.
I år har vi laddat på som bara den med stjärnorna som drog iväg som vinden i fjol.
Priset har ökat och är 1 195:- nu.
Det här blir en av våra kanonerbjudanden.
Vi säljer den för 649:-!!
Lyser fantastiskt fint


Här är nästa annons som kommer i Lantliv.
Jag är ju som ni vet inte nån hävert på datorer. Kan bara inte förstora bilden så ni ser bättre.
Säkerligen kommer nån liten telning hem så småningom och hjälper dataufot;)

Hoppas ni haft en bra helg.
Det har jag.
Det blev en massa goda kakor och godis i fredags. Glögg och smaskigheter efter också;)
Kolan tog så sjukt lång tid att den fortfarande inte är inslagen.

Mycket trevliga släktfestligheter i lördags där vi återigen fick bevis på hur fantastisk den nya tekniken är. Gamla mormor snart 86 år fick önska låtar på spotify. Gissa om hon tyckte det var kul. Musik hon inte hört på åtskilliga decennier. Anna Östh och sånt ni vet;)
Det första hon sa när hon vaknade på söndagmorgon var:
Men vad kul det var att höra alla sånger igår.


Tyckte vi också, även om våra favoriter kanske inte just var Anna Ö & co...

Nu börjar en ny vecka som förstås är riktig favoritvecka.
Julmarknad på torsdag som håller i sig till söndag.
Kul värre!
Kakbuffé, kransbindning och skoj.
På snart återseende!
Kramar Eva


3 kommentarer:

Vitspets sa...

Åhh så mycket fint ... Kramar Karina

Unknown sa...

och jag hade verkligen velat vara uppe hos er, men det får bli nästa jul.
Prioriterade stora sonen o en resa med honom till Berlin...

Frida Karolina sa...

Ohhhh! Jag hoppas att jag hinner dit! :) KrM