måndag 7 november 2011


TARADAMDAMDAMDAAAAAA...........


And the winner
is:


1:a pris går till Lilian@kallerud.se

2:a pris går till andeli@live.se

3:dje pris går till Mia_66@hotmail.com
GRATTIS SÄGER V
I TILL ER:)

Sänd mig ett mejl på: estilio.design@hotmail.com

Så jag vet om jag skall sända böcker till er eller om ni bor i närheten och hellre hämtar upp er "förjulklapp";)

Plus att ni förstås måste v
älja färg osv....
mycket me
d det där...


Här är full rulle. Tror att jag ger mig med köksluckorna och anser dom vara klara nu. Då är det bara gångjärn från Ikea som skall inhandlas plus handtag.

Blir nog köpmandiskhandtag i nån borstad silver. Det är ju snyggt till rosa.
Helt ärligt.... jag börjar få lite kalla fötter vad gäller rosa skåpluckor!

Maken blev tack o lov inte arg och det var ju tur. Men själv känner jag mig lite halvorolig nu. När dom väl sitter på plats o lite rosa detaljer också finns så är det NOG ok.


(Ny bild på luckfärgen - har haft i mindre lacknafta nu så färgen blir liiite blankare.)
Hoppas vi;)

Håller på att kollar på Kelimmattor också. Är så EXTREMT trött på vårt rent ut sagt FULA vardagsrum att det borde till lite nytt nu.

Får väl se hur det blir med det.

Mattan här ovan fotade jag i somras när vi var in i ett av de häftigaste hus jag någonsin sett! Gillar den skarpt - men lite för mycket ljusblått för att funka här.

Här förbereds inför julmarknaden också.

Knäpp som jag är har jag fått för mig att övervåningens gamla café har så slitet golv att jag vill måla det före marknaden. Dygnet har ju 24 tim så det borde hinnas med... Får väl stå m hårblås o torka torrt annars;)

Hoppas ni har SOL i sinnet denna gråamåndag:)

Och missa inte ikväll:

FOTBOLLSGALAN - SÅÅÅ KUL!!

Kram på er
Eva

2 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Rosa är vågat men jag tror att det kan bli jättesnyggt med den rosa färgen.. Med rätt detaljer till så =)

Njut av dagen..

Kram Mia

Frida Karolina sa...

För er som gillar potatis... Kom till Marieberg galleria på lördag 12/11-11... Kolla in; http://fridakallgren.blogspot.com/2011/11/lev-co-eventdag-pa-lordag.html