söndag 20 november 2011

Tjingeling!


Hur har ni det?
Här har vi JULFEELING. Det kan jag lova!
Hur mysigt som helst. Som sagt har jag inget behov att stämningen skall infinna sig enbart i sällskap med snö. Det här funkar helt bra! När man känner saffransdoften från ugnen och hör julmusiken då är det verkligen STÄMNING:) Känns inte som man kommer att bli trött på det men jag vet ju hur det är, efter nyår är man kanske mätt??

Det här fina arret gjorde Sandra till mig igår. Kanske är det någon som köpt krukan och kan göra nåt liknande? Här skall pyntas i veckan så det kommer att passa perfekt. Kanske är hyacinterna lite mer uppkomna till advent så vi kan få lite doft också....

Vad gjorde vi utan advent, jul & nyår den här årstiden!??

Så här fint blev det på dörren också.

Och här visar Sandra upp sitt alster själv.
Jisses vad hon producerar!


Den här bilden har jag lånat av en flitig besökare hos oss, Jennie.
Hon berättade vad hon skulle göra med ljusmanschetter och kulor hon inhandlade i fredags.
Jag frågade om hon kunde sända en bild och det gjorde hon. Hon la ut den på fb så vi fick se.
Jätte kul när man ser vad som händer med sakerna ni förvärvar här!!!

Det här var ju verkligen ett kreativt drag kan jag tycka:)
Snyggt som bara den!


Nu skall jag ut i butiken och packa upp lite mer. Vi ser till att det kommer lite nytt in varje dag. Då blir det ju roligare för er som kommer.

Idag har vi öppet till 16.00 igen.
Välkommen hälsar vi dig som är utflyktssugen.
Kram från en rackarns massa tomtar, nissar och vad det nu kan var....

1 kommentar:

Unknown sa...

ÅH jag ville ju upp till er på julmarknaden i år... suck! MEN nästa år då ska jag bara upp...
Anna i Skåne