onsdag 21 december 2011

ÄÄÄÄNTLIGEN!!!

Thank God men idag har jag blivit vårinspirerad:)))
Ja, det är sant.

Det spelar liksom ingen roll om det är i iskallaste vintern eller om det är plusgrader och solen skiner. Känslan MÅSTE bara infinna sig.... Mest hela tiden...

Den har inte funnits under några dagar och då blir jag halv panikslagen. Men jag menar, gå i jul sen oktober, hur sjuttsikens ska man kunna vara inspirerad efter två månader då???

Men så idag, idag kom hopp om ny kreativitet igen, TACK!!!! säger jag bara!
Vi har fått in en URSNYGG vår tunika/klänning plus så fina krukor som jag ser pärlhyacinter i.....

Soon my friends, VERY soon har vi VÅR på Smultris;)))

Men först måste det hända lite andra saker.

Såsom lite JULREA.

Börjar idag med 30% på all jul. Kanske ökar vi det på fredag....

Kläderna är det förstås 40% på fortfarande.

Kom ihåg att ni gärna får vara med i tävlingen VARJE DAG. Den slutar ju i morgonkväll. Tipsar ni nån om att gilla oss på fejjan så får du dubbla lotter.

Visar nåt mer i klädväg senare.
Ha det gott!
Eva & co

1 kommentar:

Sofie sa...

Hej!
Vad ligger priset på för den underbara fleecen? och vad finns den i för storlekar?
Bästa hälsningar
Sofie