onsdag 7 december 2011

Kläder kläder kläder.....

Jag har väl berättat att Carola alltsom oftast bär HAUST kläder?

Hur som helst ser ni det här:)

Verkligen URSNYGG klänning.
I alla fall tycker jag det som ÄLSKAR blått;)



Den här bilden hade VJ på sin hemsida.
Tjejen bär örhängen från VJ.
Men vet ni vad..... inte bara örhängen som vi har här på gamla Smultris, kjolen också.
Den är ju från HAUST.
Efter två dagar i Stockholm City inser jag att vi lantisar inte är helt bakom flötet ändå;)

Känner mig så makalöst tacksam över att ha min lilla Smultrongård på den rofyllda landsbygden och att ni besöker oss och gillar våra grejer så vi hela tiden kan byta sortiment och förnya oss.

Tacksamheten blir alltid extra stor när jag vet vad alternativet skulle vara.
Jag har ju liksom själv varit där....

Ni vet väl att lite av storstadens glamour besöker oss på fredag.
Medieprofilen Charlotte Lauterbach besöker ju oss tillsammans med VJ:s designer, Anna Molin.

Dom har HELA kollektionen med sig. Alltså även den Charlotte själv designat;)

Jag lyssnar på en sån grym låt med Amy Grant nu, vet inte hur man gör när man fixar in den i bloggen..... när min lille räddare (Adam) hjälpt mig återkommer jag.

Sooo good.
Allt gott till dig:)
Kram
Eva

1 kommentar:

Charlotte Lauterbach sa...

Hej Eva och Smultrongården!

Vad kul det ska bli att komma på fredag och visa min egna smyckeskollektion! Hoppas inte vädret blir för illa - så att vi blir jättemånga!

Kram,
Charlotte Lauterbach

(PS! Ni Smultrongården finns nämnd på på www.charlottelauterbach.se och www.vjsince1890.com ikväll