lördag 10 december 2011

Klädfynd för blogg & fbläsare: 20% på HELA klädsortimentet:))

Idag fyller Helena år.
27. Som varje år. Konstigt!!
Camilla - mästerbagar´n hade gjort en faaaanstastisk pepparkakscheescake. Mums så god den var!!

Igår var ett busväder:( inget vidare alls!!
Ett sånt väder som gör att jag inte är vän av vinter.
-4 och snö, helt super, men dessvärre är det inte så.
Med vinter kommer olika väder hela tiden.
Som ställer till det:( Dödsolyckor var det igår, fy vad jag tycker det är vidrigt!!

Inte många kunde besöka oss när vi hade Charlotte och hennes fina smycken här heller. Synd!
Det är så otroligt fina saker så vi kommer att göra om det.
En annan årstid;)
Men smyckena finns här och vi kör samma erbjudande till er som vill ha något från VJ Since 1890 eller Charlottes kollektion idag igen.
Det är ju liksom lite skillnad i väderleken idag.
Tack o lov!


Jag höll på att tappa hakan när dessa brudar steg innanför dörren.
Från Västerås!!
Kära nån, men dom sa att i Västerås hade man avblåst oväderfaran på morgonen....
Dom kommer till oss några gånger per år. Har gjort det ända sen vi öppnade tror jag bestämt. Kul, kul tycker vi förstås:)

Jag åkte med Helena in till stan efter stängning.
Ut och åt med maken på Kungsgatan 1.
Käre värld så gott det var!!! En kantarellrisotto m parmesan, stekta grönsaker och en sås som jag DEFINITIVT skall prova på;) En perfekt nyårssås, mums!!!!


Stina står och bakar för fullt nu.
Så här finns en massa gott till fika för er som är sugna;)
Kram på er!
Eva och gänget

Inga kommentarer: