söndag 4 december 2011

LEDIG DAG:))


Härligt! Ska göra en massa skoj idag.
Först ska jag ta mig en sväng ut i butiken och kolla till alla julkulor.
Det såldes en massa igår och julförberedelserna har ju knappt börjat... Bäst att plocka fram fler;)

Kom hem vid midnatt efter att ha varit hos tjejerna och grejat. Nu ser vi verkligen slutet på den "rustsagan". Vi satte upp lika gardiner som ni ser här ovan. Med en jätte fin silverstång till. Bilderna här är ju från Smultris.

Hanna har lag in fler bilder på julklappstipsen nu.
Flera av bilderna som VICTORIA var här och fotade.
Klappar att ge eller önska;)
Jätteskönt hudset från Odd Molly.


Smultrontvålen är som vanligt en kär "gebortsak" från Smultrongården.


Klicka HÄR så kommer du till julklappstipsen.

Bäst att ge sig av ut nu för vi skall tillbaka till tjejerna och flytta lite möbler. Tänk att det kan vara sååå kul med inredning!!!

Så kul att jag tror jag kommer att få mig riktiga skratt i morgon.
Fotograf Magdalena och jag skall på Ljust & Fräscht när vi är i Stockholm.
Säkerligen en höjdare. Jag har ju boken och redan av den skrattar jag högt. Ska bli riktigt kul!

Riktigt kul ska det bli att prata om vår egen bok med ad:n också:)))
Spännande...... ujuj!

Kram på er denna sköna söndag!
Eva

Inga kommentarer: