tisdag 20 december 2011

Måste bara ge ett litet tips på kvällskvisten.....

Oftast har jag sommarpratare i lurarna när jag promenixar.
Men idag blev det
En dag med bagaren. Så himla skoj det var att höra!! Jag gick med ett leende på läpparna hela tiden. Helt euforisk blir jag när någon har samma otroliga hänförelse över nåt som jag också känner. Eller förresten, dom måste ha mer än mig, för annars skulle ju jag troligtvis ha det som jobb.... Men jag har ju berättat för er tidigare att gå upp 02.30 någonsin kommer att bli min melodi!! Därför lägger jag konditorjobbet på hyllan och NJUTER när jag lyssnar på någon med passion för sitt jobb. Härligt!!!


Här ovan ser ni konditor och bloggaren Mia Öhrn, matbloggaren Yasemin Celebi samt konditorn Sébastien Boudet.

Om hans liv som bagare kan du lyssna på:

HÄR


Vilken ljuuuuvlig promenix jag hade idag!!!
Vore vintern sån här varje dag skulle även jag gilla den.
Men så är det liksom inte.
Passade i alla fall på att njuta av denna vackra dag.



Ni ser väl mina kompisar här.
Först två stycken sen en som är lite på efterkälken, men dom väntar in honom också;)

Fortsatt bra tisdag på er!
I morgon är det en toppendag för mig = öppet.

Härligt, älskar det verkligen:)

Jag springer ut och in och eldar nu för att få upp värmen.

Kolla in inlägget här under om du vill vara med och vinna den sköna smultron body lotion.

Kramis på er,
Eva

1 kommentar:

bellabild-bellabild.blogspot.com sa...

Trevlig....VAR runt Örebro ligger denna Smultrongård? Hälsning Bella