tisdag 21 februari 2012

BJÖRK & BERRIES:)))


Mina favvofavvofavvoriiiter!!!!

Patriot som man är, ni vet:)

Prick där B&B butiken finns har jag ju gått i skolan. Mat och syskola. Eller varför inte säga kort och gott :

HEMMAFRULINJEN, HEHE!!

Dom finns i Högbo utanför Sandviken.



Nu känner dom allra flesta till B & B.
Men vi var den allra första butiken att få sälja, som liten butik alltså.
Sen kom dom in på NK, på Åhléns och en massa fler ställen.


Och snälla, säg mig, vart skall man ha smultronhudvård om inte på
SMULTRONGÅRDEN???

Äntligen har säljaren Carina och jag fått till en tid som hon kommer hit och visar det.

FREDAG 25 maj kl 11-16

Det ska verkligen bli HUR KUL SOM HELST!!!
Så idag kör vi en utlottning av ett helt set.

Där alla produkter är värda 420:-.

Överst ser ni det set den som vinner får och nedan var produkt för sig.

Dessa produkter har i flera tidningars tester fått pris som bästa produkt.

Och nu har DU också chans att få prova dom;)


Du som har fb DELAR och GILLAR där.

Du som ingen fb har

KOMMENTERAR bara m ditt namn el mejl här. Håller på till torsd kväll.

GOOD LUCK

Hörrni, idag gör vi väl tacksamhetsdansen för
VÅRVÄDRET, JIIIPPPPIIIII!!!!

26 kommentarer:

Jessika James sa...

ja tack jag vill vinna =) delar på facebook oxå =)

Anonym sa...

Hejsan!
Trevligt med utlottningar.
Hoppas på att vinna förstås.
Ljuvlig sommardoft.
Mvh// Anita Högberg

Anonym sa...

Vår i luften och semlor till kaffet - en helmysig dag i vår sommarstuga :)
Jag kommer inte in på mitt fb konto, så jag provar här istället.
Hoppas ni får njuta av fettisdagsbullar idag!

andeli@live.se

Anonym sa...

Klart jag vill vinna!
/Elin
elinfilur@hotmail.com

Carina Forsberg sa...

Hej vill så klart vara med i utlottningen av B&B dofterna. Kram

Lisa sa...

Hej..delat på FB...Underbara produkter ..Kramar Lisa

Anonym sa...

Hej
Det vore jätteroligt med en ny doft
som jag ej har prövat.
Hoppas på tur den här gången.

Mvh
Camilla
camilla.karlsson@orebroll.se

lavendel63 sa...

Önskar gärna vara med i utlottningen av dom härliga Björk & Berris produkterna hoppas på tur. Kram Elisabeth LJ

Anonym sa...

Åh vad roligt med utlottning. Jag är väldigt gärna med och tävlar. I min lilla småstad är det svårt att få tag i speciella märken etc. Så att vinna härliga saker gör vardagen extra lyxigt.
Marie
marie@privat.eksjo.com

Marie sa...

Har precis hittat till Er blogg, ligger nerbäddad i influensa så jag hinner surfa runt. Vilken fantastisk butik ni verkar har synd bara att jag ej bor inärheten. Jag deltar gärna i utlottningen!!!

Anonym sa...

Underbart med nya dofter :)

HÅller tummarna hårt för vinst :)

Mvh//

Helena Larsson

Anne Lindholm sa...

JA TACK !

//Anne

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med och tävla :-)
Mvh/ Anna W

Vitspets sa...

Underbart ...
Hoppas på tur !
Kram Karina

Anonym sa...

Ingen FB har jag kvar, men ändå är jag med då jag inget att förlora har :-))

Micke
hejelihejhej@hotmail.se

Anonym sa...

Klart jag vill vinna :) helene_linder@hotmail.com

Anonym sa...

Hej !
Vill passa på att tacka för fin service när jag har beställt kläder och fått det skickat. Det var extra kul nu på förhandsbeställningen av Molly då man fick en handcreme från just dessa produkter !Tyckte mycket om den så nu hoppas att få prova dessa härliga produkter från sortimentet oxå !! Tack igen Sarah
sara.kungsmark@telia.com

Anonym sa...

Godmorgon!
Ljuvlig doft i söta flaskor!!!
Vad härligt det vore att få möta våren med att dofta SOMMAR!!
KRAM på er alla Smultrisar!
Ha en FIN onsdag!!
önskar Nina C. i Örebro.

Anonym sa...

Hej!!

jättekul! med utlottningar.
Hoppas på att vinna

kram Annika Lundberg

Anonym sa...

Hejsan!

Provar lyckan :)

Ljuvligt med sommardoft så här när det fortf finns snö..

Delar på Fb.

Häls Elisa Huolman

Anonym sa...

Självklart vill man inte missa o vinna detta!

sarahfallstrom@hotmail.com

Anonym sa...

Hej!
TACK det "Smultronsetet" vill jag gärna vara med o vinna.Annars kommer jag i alla fall o njuter av allt fint ni har.
Mvh/Bettan Eknor

Anonym sa...

Hej!
Vad trevligt med en ny utlottning!!
Vill så klart vara med på den!

Mvh
Camilla Larsson

Annethe sa...

Spännande med en utlottning, klart jag oxå vill vara med å tävla :)
annethe.hanning@telia.com

Anonym sa...

Håller alla tummar för vinst=)
Hälsningar Cissi

Anonym sa...

Jag är med :-)

chris
sepamej@hotmail.se