fredag 10 februari 2012


NU HAR DOM KOMMIT - PAPPEREN:)))




Pappersnörd, jag???
Ja, så är det;)

Och nu är dom här - dom allra, allra snyggaste vi kunde hitta på mässan (enligt vår smak alltså)
Älskar kombin med dom.

Från två olika företag, det gäller att leta....

Bara att önska sig paket - eller köpa - och få fina presenter!

Igår hade vi några män som ringde hit och la undan kläder till sina tjejer.

Tipsa mannen om dagen som är på tisdag;)



Godaste kryddorna hemma igen. Plus en balsamvinäger som var GRYM!


Frossar i apelsiner nu.

MUMS!!!

Så himla bra är det ju också. Jag som har ett järnvärde som ligger nånstans under jorden är det perfekt för. Järn och c-vitaminer gillar varandra så nån ynka liten extra järnslurk får man väl tack vare apelsinerna. Kanske.

Nu är jag på väg till ett ställe som jag så grymt lite känner för att åka till.

Jag vill vara HEMMA!!!!

Ni får ett litet foto och lite rapporterar under dagen;)
Fredagskram till alla som tittar in här,
Eva

Inga kommentarer: