fredag 17 februari 2012


SUNSHINE:)))))))))))))))))))



På plats igen, de supermumsiga kryddorna som du blandar m gräddfil el cr. fraiche

Jaja, jag vet att det var dunder fint i söndags också.
Men, men jag har inte sagt nåt till er, mina kära bloggpolare, men jag har levt i EXIL.

Ja det är faktiskt sant.

Typ bortkopplad från verkligheten, levt i en BUBBLA.

BOKBUBBLA.

Nya ljuslyktor

Även i Frankrike jobbade jag med boken.
Mer än halva tiden.
Man fattar liksom inte riktigt hur mycket jobb det är, kära nån!!!

Inte nog med det, när det var "klart" hade jag två reportagetexter som skulle varit färdiga typ i november. Inte direkt så jag har legat på sofflocket däremellan.
Har liksom varit lite inmålad i ett HÖRN.

OCH målaren är.... jag själv;))


Helt ny kryddblandning att blanda i cr fraiche

Har liksom en liten viss förmåga att göra så.
Allt är ju så galet kul!

Ikväll är det förberedande till morgondagen.
Då har vi middag här för 15 personer.
Jätte kul - men det är ju lite pyssel.

Visst är det snyggt!!! Supergammal pläd jag köpte på Nice antikmarknad

Man vill ju inte att det skall synas att man varit böjd över datorn och boktexter dom senaste månaderna.....

Så nu är det RÖJRÖJ som gäller;))

Pläd som finns till försäljning 1 695:-

Tur jag har fina blommor kvar sen allahjärtans.
Det ska nog bli ordning på det här så småningom.

Såhär blev det i soffan när jag provade nya kuddarna. Dom m rosorna måste bytas ut mot nåt enklare....

MEN helt ärligt skulle jag hellre fixa med bakning och greja till thepartyt i morgon men, men i livet har man alltid en massa val att göra och hemfix är mitt val idag.

Ny kudde, lovely!!

Och prick nu när jag sitter här kommer Hanna och ger mig en cappuccino som heter duga kan jag lova! Med cocossmak. Oh my God, den var god!!!



Ny kudde i min favvofärg:)

Varmt välkomna ni som vill mysa på vårt theparty i morgon.
Jag kommer att spara mig och hoppa frukosten och köra på varma scones;)

Det bästa till er denna dag när lyckoendorfinerna hoppar i kroppen:)

TACK vare solen. I love you!!!!

kram på er
Eva

Inga kommentarer: