söndag 19 februari 2012


VAD GÖR DU IDAG?

Ni som följt mig ett tag vet ju att jag ÄLSKAR söndagar!!!
Älskar.
Idag har jag bestämt att några jätte måsten ska det inte vara.
Bara liiiiite jobb.

Såhär dukade jag igår.
Dom svarta tallrikarna räckte inte så då tog jag tre stycken i färg som jag fått av min mormor för läääänge sen. (Min mormor föddes 1899 så ni förstår ju att det var ett tag sen;)



Det blev en liten aptitretare.
Tomatsoppan från London. Haha, det är ju riktigt lustigt, förr har jag bara "slängt ner" ingredienser lite hur som helst. Men när jag skrev ner receptet för att det skulle vara med i boken fick man ju vara noggrann med exakta mängder.
Jag lovar er - den är GRYM. Om ni gillar tomatsoppa förstås.

Det var riktigt roliga gäster vi hade.
Dom tyckte glasen var så fina så dom blev jag av med.
Och ljuslyktorna också.
Allt är helt nyhemkommet så det var ju ok.
Jag får beställa nytt till mig;)

Glasen kostar bara 25:-!!! Ljuslyktorna blir det ett otroligt fint sken i och dom kostar 149:-.
Vi hade liknande svarta i höstas.



Du vet väl att blommor håller sig så makalöst mycket bättre om du ställer ut dom under natten?
Bara det inte blir minusgrader förstås....
Jag gjorde ett jätte arr igår som blev så fint.
Bäst att vara rädd om dom....


Dom här raringarna fick förstås också komma ut.
Helt nya ljuslyktor som kommit som jag planterat i.
Såååna gullisar.

Hanna fotade Victoria igår så när jag hämtat kameran får ni en visning av klänningen som hon verkligen passade bra i.

Hörrni, se nu till att njuuuta av sköna sönda´n;))

Kramis
Eva

Inga kommentarer: