tisdag 13 mars 2012


Har funderingar kring bokreleasen.....



Tom stora funderingar.
Hur gör man??

Nån som varit på bokrelease??

Jag ser framför mig snittar, champagne, klarblå himmel, damer i svävande härliga sommarklänningar.

Men vad händer sen?? Tydligen brukar författaren prata om boken.
Hehe.... det tror jag nog inte.
Det kanske Magdalena kan tänka sig. Hon är ju verkligen "medskyldig";)

Snart har vi datum klart för när det blir.

Om det då regnar och är drivis, det problemet tar vi när det kommer.

DOCK hade det varit härligt att ha det hela i detta fantastiska växthus!

När jag tryckte på en pajbild när jag googlade kom det upp.
GUD så fint tänkte jag.
MEN är det inte lite likt det Magda och jag gjorde för Lantliv??

Klickade upp bilden och kollade närmare.
Helt rätt, det var rätt och slätt bilden som var med i det reportaget.
Camilla Lindmark heter tjejen.


är hennes trädgårdsblogg.

Inget växthus för min del. Ska inte strula till allt och börja bygga igen!!!

Ikväll kan det bli en välförtjänt movie i soffan.
Men säkert är det väl nån fottbolls eller bandymatch som bara MÅÅÅÅSTE ses....

Tre bautapallar har kommit i dag.
Mängder av läckra smällkaramellsgrejer i butiken i morrn:)

Tjingigen!


2 kommentarer:

ღ Anni ღ sa...

Du får spänna upp stora lakan mellan träden - får skydda mot både den starkaste sol och de små, små dropparna som kanske kommer :)
Jag riktigt ser bilden du målar upp framför mig - och då är himmelen alldeles blå :)

Petra sa...

Eva! Våga visa dig stolt över er fina bok och slå på stort med er bok release! Öppna upp er fina butik där ni har röjt för att visa upp boken med smarriga bakverk överallt så folk får smaka det ni skriver om, sätt upp en duk där ni kör bilderna från boken och sen löser sig allt det andra, alla kommer vara nyfikna och prata med dig/er så oroa dig inte för att du måste prata om boken!! Lycka till!! Kram Petra, jag kommer gärna!!