fredag 23 mars 2012


SÅ KUL!!!!


Jag tycker det är HYSTERISKT kul när vi har kakbuffé.
Bara ÄLSKAR det!!!
I morgon plussar vi på med våfflor.

MUMMMA!

När jag var liten önskade jag att få plättar och våfflor på mina födelsedagskalas. Med hjortronsylt och grädde. Mmmmm, jag har inte ätit frukost än så rackarns vad jag blir sugen nu....

 Vi har plussat på vårt Mollylager med denna fina somriga blus också.
Passar väl kanon nu när vi till och med kan få sommarkänsla av det varma vädret idag.
Sååå fint.

Idag har vi varit uppe med tuppen här. 
L fyller år. 
Så idag är det STORRÖJ och en massa matlagning. 
Gäster med övernattning. Skoj, skoj:)

Kom ihåg att vi drar vinnaren först ikväll så om du vill vara m och vinna 2 kakbufféer, kommentera här eller på fejjan;)

Mycket trevlig dag till dig
 Kramar Eva

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åhh va härligt ser så fram emot att komma t er imorgon...så fiina saker att man vill ha allt :) vill gärna med i utlottningen på 2 kakbufeer:)Lena Braxenholm

Madeleine Larsson sa...

skulle vara så himla mysigt att komma till er och fika!!
funderar på att köpa en sån där blus till min mamma när hon fyller år, den är jätte fin :-)! kraam

Helenas enkla vardag sa...

Hallå! Imorgon kommer jag och Nathalie och hälsar på!! Ha en trevlig fredagskväll, så ses vi!!
Kram Helena