måndag 2 april 2012



Älskar det här mönstret!!! 


På kläder och inredning. Skulle vilja ha en pläd i mönstret men det är verkligen enkelt att hitta. 
Vet ni nåt så hojta:)

Vet ni vad.... det här är våra nya kartonger som ni som beställer av oss kommer att få era saker skickade i. 

Jag själv älskar ju fina paket och jag tror att det är riktigt trevligt att packa upp nåt man beställt i såna här fina kartonger. Hoppas ni som beställer ifrån oss skall tycka det i alla fall;)

Ytterligare ett urgulligt presentpapper kom också. Blir till att slå in ett paket och fota det också;) Ljuuuust puderrosa är det. Bara som en dröm.

Nu har jag varit på en tur till bygghandeln också, blä! Dubbelblä förresten!!
Tackar Gud för att det inte var minus 30 och blåst. 
Ni alla som rustat ett stort gammalt hus som man har tidspress för att kunna flytta in vet vad jag menar. 

Kan inte säga att jag vill ha tiden tillbaka......
såna här små punktinsatser klarar jag dock av. Glömde förstås handskar hemma så jag sitter här med stickor i båda händerna. 

Men kära nån, man är ju viking;))

Puss & kram på er!
Eva


Inga kommentarer: