tisdag 10 april 2012


Dofter....



Påverkas du av dofter??
Det gör verkligen jag. 
Älskar goda dofter! Tänk när man packar upp Mollykläder. Mums vilken härlig mjuk doft det är på kläderna.


Idag har vi fått mängder av goddoftande saker.
Kuligt som bara den;)
Härliga doftpåsar 49:- kostar dom. Vi skickar gärna om någon vill!


Jätte smaskigt doftande badbomber. 
Eller kanske skall man säga bakelser....


Runda badbomber, söta och goddoftande.


Här visar Sara mig biljetten till Rose Bowls flea market. 
Hujedamej, vi har blivit så grymt sugna på LA när Hanna visar alla härliga bilder att här är ett sparkuvert nu. 
Kanske kan vi få till nåt om vi har ett år på oss att spara och förbereda....


Så himla kul det skulle vara. 
Vi skypade med tjejerna igår när dom precis kom fram till San Fransisco. Här fotar jag dataskärmen när vi pratar.


Senare på kvällen när dom hade förmiddag pratade vi igen.
Då gick jag igenom boken, för hundrasjuttiofjärde gången, typ.
Då förminskade jag ikonen så jag kunde läsa undertiden och dom dök upp lite här och var bland recepten, haha, riktigt kul!!

Hur tråkigt kan ett väder bli??
Ungefär så tråkigt som vi har just nu kanske??!
Jag som vill ut och springa, men det liksom bara rinner ner från himlen HELA tiden:( 
Fy bubblan, SOL & VÄRME NU TACK!!!

Ikväll tror jag vi ska fira lite här. Boken går till tryckeriet i dag. Känns verkligen som en anledning god nog;) Plus att Adam kommit hem från träningsläger i Amsterdam. Skönt, då är det bara 25% av mina kycklingar som är ur boet.... 

Bäst att göra det bästa av denna gråa tisdag. 
Tänk om jag skulle ta och lova att jag gav mig ut på en tur, då blev jag ju liksom tvungen...
Nja, dumt om jag inte kan hålla, jaja, vi får se. 

Tisdagskram på er;)
Eva


Inga kommentarer: