onsdag 11 april 2012


Idag får det bli en dagens med gammeltackan;))


Jag står i den alldeles snart NYMÅLADE entrén. Det är lite smått och gott kvar men sen kanske det blir en liten bild härifrån... 


 New blouse.
599:-. 
En färg som jag ääälskar. Smutsrosa.
Det låter väl fint;)


Jag gick ut i min lilla butik idag och var på shoppinghumör;)
Inhandlade ett par ursköna gummistövlar. 
Jag är verkligen inte personen som är uppkittad med en massa regnattiraljer. 
Har tex aldrig någonsin packat regnkläder till något av dom fyra barnen när vi rest när dom var små. 
Stackars barn, eller hur!
Men man blir klokare med åren... dom här stövlarna passar fryslorten jag perfekt. Det är ludd inuti dom. Så varmt o gosigt. (Hellre gick jag barfota men det ser glest ut med det...)



Har ni det bra denna regniga dag??
Vädret suger hårt tycker jag - men jag har så rackarns mycket kul att göra och så sköna stövlar på mig att just nu struntar jag i det blöta som hälls ner från himlen.
Kram på er!
Eva

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad roligt att se dig. Vad fin du är! / Marie G