onsdag 18 april 2012

M A F

Jag har ju alltid varit min egen (utom i ungdomsåren...) och aldrig behövt  VABBAT. 

Men vet ni. Ikväll kanske jag måste MAFFA. Eller maken rättare sagt.

Här kan inom en snar framtid bli MORD AV FRU.

Jag känner det på mig. Och när man gör det - då är det nog inte så bra. 

Maken sa till mig häromdagen:
-Bara så du vet - måla om här inne - det blir det INTE tal om. Så var det med det. 
Basta!
Tydligen tyckte han att han gått med på saker som inte varit så lätta för honom att gå med på??!

Idag har jag tagit på mig min allra bästa sida.
Min röst är sammetslen.

På vår gigantiska vägg - 5 meter hög - är det fyra stora fläckar i olika nyanser.
Provmålar innan jag bestämt mig helt. 

Snart är kl 21 och det är någon match man absolut inte missar. I alla fall inte han. 
Han ser väldigt dåligt. 
Om vi inga lampor tänder märker han säkert inget. 
Då är allt nymålat när han kommer hem i morgon.

Jag tror jag tar en promenix sisådär fem i nio. 
Hör ni inget av mig i morrn då vet ni att min man MAFFAR. 
Ingen rolig historia. 
Men sann....

Inga kommentarer: