måndag 16 april 2012

Morning:)


 Har ni sett vilka gó bitar, sååna sötnosar;)
kan du läsa mer om hur man gör osv...



Jag som älskar allt som växer - det här var verkligen till för alla.
Jisses så bra!
läser du mer


Snacka om snygg byrå!
Tänk vad lite färg kan göra....


Älskar blått...
Den här har Boråstapeter i sin nya kollektion. 
Troligtvis kostar den då alltså inte en förmögenhet. 
Riktigt läcker!

Alla dom här fina bilderna hittade jag 

Det är Hem & Inspirations redaktör Marie Pallhed som startat en inspirationssida på fb. Kul som bara den, känns som att man kommer att kunna hitta en massa inspiration och tips där;) 

Ja minsann, vad gör vi idag då??!!? 
Att fortsätta i trädgården var min tanke.

Men regn och snö sätter P för det!
Inte för att jag inte har att göra inne - INTE ALLS, men jag vill ju ha fint tills vi skall ha bokpartyt.... ojojoj inte lång tid kvar. Hinner verkligen gräsmattan bli riktigt grön och fin!?? 

Inte vet jag. Vad jag vet är att det blev pappersarbete idag.
Och det är ju också kul....
Not!

Kör försiktigt du skall ut på vägarna,
kram 
Eva





1 kommentar:

andi sa...

Hihi, vilka söta chokladbollar, enkelt och fiffigt :)

Riktigt snygg byrå den svarta.

Här regnade det först sen började det snöa stora flak. Riktigt aprilväder!

Vårhälsningar
A-C