tisdag 3 april 2012



Nu har den här raringen kommit tillbaka;)


Den första stora trätavlan var det ju en lycklig besökare som gick hem med bara några timmar efter att den spikats upp. Men nu har en ny kommit på plats och förgyller väggen, trevligt!

Vet ni vad  -  i morgon kan ni komma till oss även efter klockan 18. Vi kommer att hålla öppet till kl 20.00.
Vet att det alltid brukar vara någon som jobbar sent och som brukar gilla det.

Nu går har vi snart en av mina älsklingshelger.
Påsken - den brukar alltid vara varm och fin här i Närke. 
Uppe i Gästrikland där jag kommer ifrån har det alltid varit stor skillnad just under påsken. 
Jag brukar ha det som "vädermått". 

Jag bara älskar påsken. Faktum är att vi har knappt (läs ingenting...) nåt påskpynt framme. Det är liksom inte det som gör påsken. Nej, det är nog att det är så hiskligt många dagar ledigt. Inte för mig men för mannen och barnen. Till och med mer ledigt än på julen. 
Riktigt trevlig - vi brukar verkligen hinna beta av en massa grejer här hemma under den ledigheten. Mycket skönt! Plus att det brukar vara ett strålande väder. Håller hårdaste tummen för det i år!!!

Här är förstås fotboll på hög nivå nu, vad annars!??
Tjingeling:)

Inga kommentarer: