tisdag 24 april 2012

SÅÅÅÅ MYCKET JOBB....


Kära nån. 
Klart jag fattade att det skulle vara mängder av jobb att göra en bok. Och jag förberedde mig verkligen. Och familjen. Men kära nån, jag hade verkligen inte förberett mig på ett realistiskt sätt. 
HUR MYCKET JOBB SOM HELST!!!
Förutom recept och skrivande av text alltså. My God säger jag bara.... beslut hit och dit och fram och tillbaka... för att inte tala om förra veckan när undertiteln sänts fel till tryckeriet.
Wow, det var nåt det! Helt annan text samt svart färg på texten. Pressarna stannade och nya former gjordes och slutet gott - allting gott. Efter X antal turer förstås. Samtidigt som det vanliga livet snurrar på....

Kan inte annat än säga att det känns lite overkligt att se det


Just nu håller jag för fulla muggar på att bjudan in till en pressvisning. 
Jo jag tackar - det låter det!!
Hade jag inte heller någon aning om att man gjorde. 
Men egentligen, det är inte mycket man vet. 
Inte jag i alla fall....


Älskar den här härliga bilden.


Och vad säger ni om den här.
Ifrån Pippis hus. Mysigt som bara den!

Ja, det är väl bara att fortsätta då.....
kramis på er
Eva

Inga kommentarer: