söndag 15 april 2012

TILL SALU


Nu säljer vi vårt köksskåp som vi tyckt så mycket om och som vi haft sån användning för.

Men, men nya idéer poppar upp och då kan man inte ha allt kvar.

Det är ju på den här väggen vi skall platsbygga skåpet av dörrarna jag visade häromdagen. 
Snickaren sa bara:
-Nemas problemas.

  Oj, vad paff jag blev!!! Så hastigt och lustigt fick vi verkligen bestämma oss snabbt och göra slag i saken. 
Vilket resulterade i att det här skåpet faktiskt blir över, finns helt enkelt inte plats.

Nypris var 14.900:-  

Vi säljer det för 8.900:- .

Är du intresserad mejla eller ring mig;)

Höjd 2.15
Bredd 1.25
Djup 0.45

Tack vare er har jag klippt ner lavendeln idag, tack för tipsen!
Nu ser jag framemot härligt go´doftande blommor... mmmm.
Tjingigen!


1 kommentar:

annika sa...

Snyggt skåp men här finns inte heller plats för ännu ett. Ville bara berätta att sjalen blev älskad från första stund av svärmor. Den var ju precis i hennes smak. Nu väntar jag bara på att min ska komma :)

Ha en bra dag....regnet upphör nog snart

Kram