söndag 22 april 2012

Tjoflöjt:)

Vad gör du idag??

VIKTIGT att ha SOL I SINNET;))


Jag är ju superaktiv dessa dagar. Vet inte riktigt vad som flög i mig efter bokskrivandet. Har ju berättat att det var väldigt energitillförande att skriva bok. Väldigt! 

Håller på med tusen och en saker.
Hoppas jag kan visa er nån dag. 
Kanske.

Utan att överdriva upptar det varje sekund så som vanligt somnar jag ovaggad, haha!

Inatt avbröts dock min sömn X antal gånger. 


Jag tror att jag har läsare i varierande åldrar här. 
Kanske några som är i min egen sits med vuxna och halvvuxna barn.
Rätt stor skillnad mot för att vara småbarnsmor kan jag lova!

I natt hade jag en unge som slutade 05.00 på jobbet. Ingen rolig tid. Mamma vaknar förstås och ringer och kollar.....

En unge som satte sig och flickvän i bilen 02.00 och drog till Arlanda för att senare flyga till Nice. Ringde x antal gånger för att kolla att han höll sig pigg, bara haft körkort 9 månader....

En annan som gjorde nattlivet i Orange County....

Den fjärde nannade gott i rummet ovanför mig. 
Tack o lov. 
Det räcker att ha tre som viftar runt på lite specifika sätt på nätterna. Puh!

 bild tagen av Adam i Nice - så läcker tycker jag.


Nu har Sandra & Adam anlänt Nice - sol, varmt & fint. Skönt med ett kort avbrott i allt studentpluggande för dom. Första gången Sandra är där, få se om hon blir lika förälskad i Vence som oss andra.

Älskar den här bilden

 Uj vilket drag det var under galoscherna här igår, kära nån. Vilken tur att vi hittade på lite skoj så krukkunderna som kom inte blev besvikna. Nu kör vi krukrejset i veckan fram till lördag och hoppas väl att det skall bli liiiite bättre.

Sen nästa vecka.... då anländer böckerna. Fy attans. Tänker inte ens tänka på det för då blir jag bara nervös. Jag googlar lite snittrecept och smarrig champagne istället;)))
Finfin söndag till dig,
kramis
Eva

2 kommentarer:

H.K. sa...

En bild som säger mer än tusen ord!

Harriet K.

smultrongården sa...

Eller hur Harriet:)