lördag 21 april 2012


Tjohooo, då kör vi;))

Den här bruttan skulle faktiskt kunna vara jag.
Sådär säger ju jag mest hela tiden;) Undrar vem som ritat henne.... hon är ju liksom framgooglad;)

Nu är jag ute och eldar för att här skall vara VARMT när den första morgonpigge kommer.

För ni är väl morgonpigga!?? Tack o lov är jag det. Tur för annars kanske jag hade haft fel jobb. 

Här skall tas bort lite kartonger som kom igår och som vi hade tänkt plockat upp nu kl 08.00 men det blev ju lite andra planer efter gårdagskvällen.

Nu är ju NI ALLA VÄLKOMNA hit redan klockan 08.00 istället.

Kanske ses vi idag?
Helena, Victoria och jag är på plats. 
Plus lite karlar som vi tack o lov har till hjälp;)
Kram, kram hela dan....
Eva

1 kommentar:

Rebecca sa...

Gud så Roligt med lite kampanjer i det gråa Rusket ute! Gäller samma kampanjer vid beställning via mail hos Er? Med vänlig hälsning, Rebecca 8 mil bort!