lördag 26 maj 2012

MASSOR SMASK TILL MOR;))


Varmt och skönt - kan väl knappast bli bättre;)
Inte något strålande solsken - men det gör ju inte mig nåt, jag gillar bara att det är varmt och ljust.

Ojojoj måste jag nog säga.
Mer hektiska dagar än dessa får jag nog faktiskt leta efter, men det visste jag ju så jag var förberedd.

Snart är dom dock över och då är det bara vanligt jobb. 
Skall bli skönt att kunna fokusera på Smultris då. Riktigt bra.

Magda och jag fotade igår. Vi hade en deadline till kl 15, då allt skulle vara färdigredigerat och insänt. Vilket då innebar att vi måste ha fotat klart till 13.30 senast....

Men så fick vi reda på att tjejen som skulle ha bilderna inte var på plats igår vilket innebar att vi hade till må morgon på oss.

Vad händer då!??
SJÄLVKLART att vi pilliduttar och smådetaljfixar in i minsta detalj så vi är klarar först med fotningen 16.30, då är alltså inget ens redigerat!!!

Jaja, så är det när man är petig. 
Och det är vi ju båda två så det är ju en himla tur det. 

Jag lovar att jag kanske kan få visa en liten sneak peak, måste bara kolla med tidningen om det kan vara ok.

Det första vi gjorde igår kommer ut 23 juni, skall kolla när det andra publiceras.

Det vi gjorde i torsdag är för en annan grej, det kommer inom några veckor. Men det var också två saker så jag återkommer och visar när det är dags;)

Idag har vi extra på Våga.
Handla för minst 250:- och få smycke på köpet.

Massor av helt underbara Björk & Berries produkter:)

Plus att du som har NA-kort får 20% på två varor.
Men alla har ju inte det, därför har vi gjort extra med Våga för er som kanske vill shoppa själva eller överraska mor....

Raber och ädelostpaj i fiket;)

Ha en 
RIKTIGT GOD OCH FIN LÖRDAG
Sommarkramar 
Eva





Inga kommentarer: