tisdag 15 maj 2012



Sofie Magnusson


Det var du som vann presentkortet på Whiteaway:)

Mejla mig din adress så meddelar jag företaget och dom sänder hem presentkortet till dig. 

Himmel så skoj för dig!
Kul om du berättar vad du tänker köpa för nåt;)

Har ni sett Hannas nya verk!??
Helt galet fin tycker jag.
Dessutom var den super god.
Kolla in bloggen, hon är verkligen ett riktigt bakfreak


HÄR är den.

Det hjälper till - både fin och god;)

Nu sitter vi ute på restaurang. Klockan är rätt mycket så jag äter inget, men det gör hungriga maken. Efter en dag borta har jag såååå många mejl att svara på. Men nu är dagens gjorda. Skönt.

Vi kom inte hem till Vence förrens kl 20. Var kvar i Nice så länge. Låg på stranden. Med kläder på, kände inte för att sätta på badkläder. Vi kom ju direkt från flyget. 

I morron ska inhandlas färg till utemöblerna. Plus skura terassgolvet. Kuuuuuul!!!
Ni får väl nåt bildbevis när jag får internet härnäst.
Men icke att förglömma: 
antikmarknad på torget. Det roligaste som finns!!!!

Puss & kram på er alla mina goa läsare

Inga kommentarer: