fredag 29 juni 2012

HALLI HALLÅÅÅÅ:))

Allt väl med dig??

Här är det förberedelse för en mindre tur maken och jag skall göra. 

På morgonen har jag varit in till stan och tränat.
(Det trodde ni aldrig va, ni som känner mig - jag är ju liksom spring/gåare;))
Och hämtat och lämnat trasiga bilar. Boooring:((

Nu är mina LJUVLIGA vallmo på väg att slå ut.
ÄLSKAR dom!
Ni vet väl att det var meningen att det skulle vara det här bokomslaget men det inte gick för det inte fanns någon tygpärm i rätt färg. Och vi var SÅ envisa och villa ha tygpärm så vi fick byta till syrenbilden. 
Och som vi tycker om den idag, haha! Även om drömmen inte blir som man tänkt, men nääära, kan slutresultatet bli bättre än drömmen, ni vet;))

Nu skall jag försöka få tag på lite bilder av dukar som precis kommit hem.

Många har ju efterfrågat 

RUNDA DUKAR
samt

90x90 DUKAR.

Kom hem nu på morgonen så det är laddat tills i morgon när vi har öppet:)

I morgon mina vänner har vi verkligen 

PROFFSHJÄLP 
i butiken. 

En tjej som haft klädbutik sedan urminnestider kommer hit och hjälper oss. 

Vi vill verkligen kunna serva alla så vi har laddat upp med massor av "hjälpare" i morgon, hehe!

Att det då är ett klädproffs gör ju inte saken sämre eftersom många vill ha hjälp i 

REA RUMMET

ni vet att det 

 ÄR

 UPP TILL 70% PÅ KLÄDER!!!

Oj, klockan RINNER verkligen iväg. 
Bäst att jag snabbare mig till vår lilla tur nu;)

KRAAAM till DIG

Inga kommentarer: