onsdag 20 juni 2012

Här är 


i fullgång nu;)
Redan från 08.00 har det fyndats här. 
Några morgonpigga själar kom minsann;))

Här finns MÄNGDER att fynda.
Höstens kläder är ju liksom på G in så vi måste rea sommaren trots att du och jag som bär kläderna knappt fått använda dom ännu. Knasigt det kan vá....

Vi har fått EN GRYM LADDNING av en extremt populär vara också. 
Skall steppa ut med kameran och fota snart så ni får se.


Räkmackor och räksallad och allt det vanliga finns förstås i caféet idag. 
Känner mig lite tjatig med det - men vet ni - jag får alltid en massa mejlfrågor om vad vi har i caféet så det är lika bra jag tjatar ut er, hehe...


Best readers, 
wish you a
SUPER DAY!!!!
Vi har ju Sooool, tjohooooo:))
kramis 
Eva


2 kommentarer:

Sofi sa...

Härligt!
Tar med mig mamma och svärmor på en shoppingtur till er i eftermiddag:)
Kram Sofi

Sara sa...

Hej hej!

Bor en braaaa bit ifrån er, tyvärr, och undrar vad det är rea på, hur ser jag det bland era produkter?
Är det allt som jag kan se på bloggen som det är rea på?

Kram Sara