söndag 3 juni 2012

 Dröllopet

Idag firar vi bröllopsdag. 
Alla barnen var med då det begav sig och dom älskade det!
Tyckte att det var det roligaste dom varit med om.
Alla fina kläder, all förberedelse med mat och stooora godis och efterrättsbordet vi hade. 
Och musiken. 
LillFabbe sa varje gång vi satte oss i bilen:
-Spela DRÖLLOPET!!!! Spela DRÖLLOPET!!!
Så sjöng han med i högan sky:)
Idag får den gå varm här hemma;)


Funderingar idag.
Kanske en tur till Euro Disney under semestern i höst. 
Kanske, kanske är det i år dags att besöka Paris mässan...???
OM det blir mässa för mig då blir det absolut Euro Disney. 
Har ju varit på väg i flera år men ett visst litet Smultronbygge har stått i vägen. 
Tror att det finns en massa grejer där som skulle passa butiken. 
Det värsta är att man måste ha så lååång framförhållning. 
Veckan innan hade varit bättre för oss, hehe...


Igår hade HANNA gjort en av de godaste tårtor/kakor jag ätit.
Bottnen var seg, nästan som smak av hemkokt mörk kola. 
Helt i min smak!


Det här var en annan variant. 
Med chokladsockerkaka. 
Men jag är ju ingen älskare av sockerkaka så allt sånt kommer längre ner på min favvolista. 
Även om det är gott förstås!

Sol just nu - kanske en tur i spåret... lovely;)

Härlig, härlig söndag alla mina vänner. 
Förresten!!!
Ännu en utlottning av Smultrisboken. 
Nu hos Victoria;)

Nu poppar vi Lundell;)))
Puss & kram!
Eva

Inga kommentarer: