onsdag 13 juni 2012

Våga smycken:)


Såååå mycket fina smycken vi har nu.
Mums!
Sommar fina som bara den.

Och snälla säljaren har varit här och fixat i ställen så nu ser man dom igen, ganska bra;))

Hon åkte faktiskt inte härifrån förrens kl 22. Det kallar jag nattskift;)

Här skall visas bilder på smycken nu vill jag lova. 

Vet ni vad - det händer rätt mycket med boken. 
Ny artikel i en tidning idag. 
Den handlar mer om mig än om boken. Jag har den inte själv men jag kan fota och visa när jag får tidningen.

Sen förstår ni, håll i er för nu kommmer det nåt riktigt lustigt:

Jag skall på

BOKSIGNERING.

Hehe, det trodde jag väl aldrig skulle hända mig!
Kanske är det en dröm jag haft som blivit sann? 
Jag minns inte riktigt - boken är ju en dröm så säkerligen är signering det också. Nu när man är mitt uppe i allt har man liksom glömt det ouppnåeliga - nu händer det här och nu och då blir det så verkligt. 

Konstigt det där.
Tid och plats berättar jag snart.

Nu är det dags att ta ett äpple och kolla fotboll;)
Välkommen tillbaka till 
SOLSIDAN 
i morgon. Ja, vi har faktiskt haft SOL idag!!!
Sov så gott 
Kram
Eva

Inga kommentarer: