måndag 18 juni 2012

Vänner

Så har jag då tagit del av en massa drömmar.
En del av dom publicerade här. 

Inte så att jag valt dom av någon speciell anledning. Slagit tärning och publicerat efter det. Alla är enligt mig lika viktiga;)

Den allra första drömmen blev jag förstås helt tårögd av - den som önskade sin väninna att bli gravid. 

Det var alltid min dröm förr också. 
Att kunna få barn. 
Om det inte hade blivit så var både L & jag inne på att adoptera. Först fick jag missfall o sen tog det ett helt år. Så vi hann fundera lite.... 

Förstår att hon önskar sin väninna det.

Men, vad jag lärt mig genom åren är att om jag haft en dröm som varit så stor, så stor och det inte blivit prick som jag drömt om - är det inte säkert att det blir sämre för det. 
Om drömmen blir av i någon form kan det till och med bli bättre även om den måste omstruktureras något;)

Man får inte bli för fast i sina tankar och missa något bara för att det inte blev exakt som hjärnan från början ville....viktigt... 

Jag tänker inte skriva mina drömmar här. 

Det blir ett annat tillfälle;))

Två stycken armband sänds till dig som har en 12-årig dotter med epilepsi och förstås önskar bättring. Fabian numrerade och bestämde att nr 15 skulle vinna och det var du. 
Förstås var alla ni som ej publicerades med i tävlingen också.

Snälla, mejla oss din adress så kommer det ett litet paket på posten. 

Då har jag bara ett att tillägga:

Hmmm undrar just vad jag drömmer om......

Keep on dreaming
Kramar
Eva



1 kommentar:

Jeanette sa...

Grattis till dig som vann, jag önskar av hela mitt hjärta att din dröm slår in. Jag ska drömma lite åt dig också :)