söndag 1 juli 2012

FRAM OCH TILLBAKA TILL PARADISET 


Japp, fotbollscupen i Kungshamn bjöd på ett paradis för mig;)
När vi kom till Smögen möts jag av denna butik.
TJUGOFEM KRONOR PER BOK!!!
Heeeeelt sjukt!!!


Det slutade med 21 (!) böcker att bära hem. 
Riktigt bra;)
För den uppmärksamme kan jag berätta att Lomelinos tårtor som syns längst under inhandlades icke i denna 25:- butik;)


På hemvägen ville maken ABOSLUT åka på sin sedvanliga nostalgitripp.
PUH!!!

Fabbe och jag lagomt upphetsade.
Men som vanligt går vi med på det. 
Givande tagande - ofta offrar han sig för mina uuurtråkiga saker (ja, alltså som han tycker...)


Men jag vet ju att alla små saker har sin mening i det stora livsspelet. 
Det här besöket ledde till något helt otroligt läckert som vi funderat på ett tag nu. 
Men i och med detta kommer att se till att bli verklighet.
Vilken tur att vi gjorde besöket!!


Inte bara bokfynd gjordes.
Så snart vi är hemma plockar jag ur denna påse och visar vilka fynd som gjordes.

Härliga, roliga dagar fick vi i Kungshamn och Smögen trots ett väder som väl hade mer att önska. Gårkvällen bjöd dock på mat i solen på bryggan. Skönt!

Nu laddas för fotboll.
Här är vi eniga om spansk vinst.
Vad tror du?
Mitt hjärta säger Italien - gillar allt med dom. Men gillar allt med spanjorer också så det blir ju lite kluvet...

Hmm... strax innan midnatt vet vi.
Kram kram 
Eva



2 kommentarer:

Sofi sa...

Tror nog på Spanien... Men Italien kan överraska:)
Kram på dig

Unknown sa...

Kul med utflykt.
Nästa vecka ska jag och make och lille sonen på utflykt... närmare bestämt till er på smultris. Vi kommer den 11:e. Så jag längtar!