torsdag 19 juli 2012

Grrrr.... Jag blir GALEN på det här med bilderna!!!! Men jag ger mig inte - klart att det måste funka!! Använder ju min älskling paddan och men det här m bloggen har jag ännuninte fått till. När jag bloggar från mobilen säger den att ett minne är fullt så där går det absolut inte. Och minnet kan inte vara fullt för det är knappt använt.... Hur som helst vill jag säga en sak: OM nu någon fortfarande läser den här (ännu så länge) bildlösa bloggen det är SÅÅÅÅ super super kollosalt kul att ni kommer och förgyller våra dagar! Så himla kul att träffa alla er semesterfirare. Positiva och härliga människor. Många helt nya ansikten som läst om oss i flera år och slutligen tar en tur. Våra stammisar är det självklart alltid lika kul att se;)) Nu har vi stängt i morgon så vi får väl se vad vi kan hitta på då. Ingen ny gardinbod finns att städa i alla fall. Dock ett rum som skall rustas... Allt gott till dig:) Kram kram Eva

Inga kommentarer: