söndag 22 juli 2012





   Sugen på semester???

  
Kan inte säga att jag är nämnvärt sugen på semester - men däremot på 

VÄRME OCH SOL!!!!

Jag menar, HUR SVÅRT KAN DET VÁ???

Det är juli månad och vädret har ännu inte fattat att det skall vara sommar. 
Ofattbart.
Idag skulle jag trotsa det hela och gick ut och satt mig i solstolen med tjocktröja och filt.
Solen lyste med sin frånvaro, hehe....
Plus att en orkan kom in. 
När jag packade mig inåt igen kändes det faktiskt som höst.

Tanken var att vi skulle försöka åka till Vence en vecka som vi sparat tom. Men det vill sig inte alls för vi har svårt med personal. Och det måste vara folk som är vana nu när vi har så mycket besökare i semestertider. 

Det gör inte så mycket för oss - men lite synd att det är tomt eftersom vi fått många frågor om vi har nåt ledigt. Så: 

ÄR DU SUGEN PÅ SOL OCH VÄRME 
och vill ta en tur till Rivieran har du chansen.

Från sö 29 juli (kan bli lö 28) till fredag 4 aug finns det ledigt.
Priset är 500:- / natt. 
Du hittar fler bilder och kan läsa mer om området 


Är du intresserad ringer du mig snarast:

070 375 60 14
Eva

Inga kommentarer: