fredag 31 augusti 2012


  Hot news from Smultris

  

 Tunga coola ljusstakar att mysa med i höstmörkret.


 Karaff att kanske ha lite vin i?

 TASSELS
 Can´t be better;))

 Bakningspryttlar till flickor, pojkar och alla andra som orkar.
Att baka lite kanske....

 Ny höstig plantering.
Duktiga Sandra var här igår och fejjade runt bland jord och bord.

Och Helena plockar in.
Både det ena och det andra.
Fick precis ett samtal att 4 st pallar är på G in.
Plus en till från ytterligare ett företag.
Nice;)
Själv planerar jag hit och dit och runtomkring.
Blir nog helt ok till slut.
Hur som helst så blir det i alla fall;))

Kl 15 skall snälla sonen och jag dra iväg och handla.
Inte en enda pryl är inhandlad till stor fest i morgon.
Inte likt mig.
Gillar liksom att ha koll.
Plötsligt la jag mycket av matens öde i 19-åringens händer.
Han hade förslag, jag sa ja och så fick det bli:)
Lååångt ifrån fin mat man förväntar sig på kalas kan jag berätta, haha!

Men jag gillar ju att trampa utanför invanda stigen.
Hoppas gästerna tycker det är ok.....

Nu fixar vi vidare.....
to be continued;)

1 kommentar:

Sofi sa...

Å så mycket fint! Har lite Smultrongårdsabstinens just nu!;)
Men får hålla mig tills Höstmarknaden tror jag:)

Kram på er!