söndag 5 augusti 2012

 Livet är fullt av fantastiska möten  

Maria in action

Jag lovar att det var EN REN SLUMP som förde Maria och mig ihop. 
Men visst är det väl så. 
Det mesta här i livet verkar slumpartat men sen när man ser tillbaka så förstår man att möten faktiskt på något vis måste vara menade. 
Jag tror stenhårt på det. 
(Även på dom NITLOTTSMÖTEN man faktiskt också gör - dom tar en också någonstans även om dom svider där och då, jag min klanter har ju haft några....)



Det här mötet är jag så glad, så glad för:)))
Vi hade bara sååå himla skoj här igår.
Hon tyckte det var galet att jag skrev att hon är ett bakproffs, men kära nån det är ju bara så. 
Bruttan är grym! Jag påminner när hon syns i rutan i höst;)

 Jag är ju bullgalen så dom blev jag fullständigt förälskad i!
Halv tolv i natt gjorde jag choklad med vispgrädde och varma bullar till alla barnen här hemma. Då hade dom precis varit ute och badat.
Kusinerna är inte van med dom tiderna men det kan ju vara kul att prova nåt ovant;)
Adam kom hem från sitt kockeri så han mumsade i sig kl 01.00. 
Säkerligen jäääätte nyttigt den tiden, hmm...

Vet ni vad, Maria tyckte att ni alla som var här var så 

FANTASTISKT TREVLIGA.

Och ni kan väl knappt räkna gångerna jag själv sagt det, eller hur;)

Så himla kul att hon säger det helt av sig själv. Då fattar ni ju att jag inte gör det för att vara insmickrande eller så. 

ALLA VÅRA BESÖKARE - TA ÅT ER - NI ÄR SVERIGES MEST POSITIVA OCH HÄRLIGA MÄNNISKOR♥ 


Det bästa av allt är att Maria kommer tillbaka.
Vi skulle nog kunna göra hur mycket som helst kul ihop.
Vi får helt enkelt ta en och en grej och beta av det. 
Så i höst kan ni se framemot en 
ÄPPELDAG:)

Jag lusläser Marias blogg och av just det HÄR inlägget har ju jag en hel del tips att hämta, hehe....

Dags att börja planeringen, kan ju vara på tiden;)
Kraaam alla glada
Eva

1 kommentar:

Emmas inne och ute sa...

Jag blev så glad att jag tog mig till Smultrongården enda från Öland! Jag är jättenöjd med boken jag köpte!
Kram Emma