onsdag 15 augusti 2012

ODD MOLLY 2013


Men åååååååh!!!!!!
Efter en natts sömn och man har smält det lite så är det bara att konstatera att Molly 2013 är 

SMULTRONGÅRDEN!!!!

OH MY GOD
Sååå mycket snyggt att man dånar.
Och ni anar inte - tänket bakom det hela är så coolt så det är inte klokt.

Pers påhitt. 
Snacka om att han är ett proffs den mannen.
Åtminstone inom kreativiteten på arbetet.... 
Sen är dom förstås ett helt team som funkar extremt bra ihop och då blir det ju liksom top!

Ja, vi hann med en hel del igår. Konstigt nog alla våra ordrar som vi brukar trots att vi hade en hel dag mindre att göra det på.

Gäller att vara effektiva.
Nu jobbar vi på idag och sen drar vi på inredningsinköp i morgon:))) 

Snacka om intryck den här veckan!

Jag har med ursnygga linnen från Haust. 
Fotar under dagen....

Välkomna hit idag, vi har lunch och allt som vanligt.
Hanna OCH STINA är på plats i kafet;)
Kram på er,
Eva

1 kommentar:

Villa Björkenäs Backen sa...

God morgon !

Tack för den fin fina boken.
Den fick jag här av min kära man och barnen när jag fyllde år.
Jag blev så inspirerad och samtidigt så såg jag mig själv i det ;)
Jag är ju oockså en mamma till fyra härliga barn som har ett stort intresse för både mat och bakning och utöver tokig i inredning ;)

Men jag ska göra det när jag blir stor ;)

Ha nu en fin vecka ! Ska besöka er snarast ! :)

Kramar Sirpa

Nu sprider den i tallrikshyllan