måndag 27 augusti 2012

Vilken härlig dag!!!

Finingar som kommit idag. Tänk att lägga dom i en härligt god stor sallad. 
Full med avocado, yammi yammi!
Mums vilken dag vi har här idag!
"Högt i tak" om ni förstår vad jag menar.

Såna här dagar är verkligen helt fantastiska. Naturen sprudlar av en mängd färger som blänker och skiner i solen. Gillar det verkligen!

Jag har precis fixat ordning sovrummet. 
Min kamera har nån pucko inställning som jag inte får bort.
Den fokuserar liksom inte och när jag tryckt på knappen för kort så väntar den typ en halv minut innan kortet knäpps. Inkallar tekniker Fabian efter skolan;)

Fixar han det får ni bildbevis lite senare;)

Gården är full av varor som kommit.
Bland annat taklampan som jag tycker så otroligt mycket om. 
Tycker att den sätter stilen på rummet.

En massa såna smålyktor och andra fina grejer också. 
Kul för nu är man riktigt sugen på nytt!

Kanske kommer nåt mer litet foto under dagen;)
Have a wonderful day friends

Oj, nu ringde precis min revisor (30 år - ingen gråhårig sak som man tänker på när man hör ordet;) han är på bröllopsresa och bor på B&B som han tipsat oss om. Dom skall också till vingården jag visade igår:)
Nu undrade han vart dom skulle ta vägen i Nice, parkera osv....
Hade nån hört mig skulle dom nog tro att jag var sponsrad av Nice turistbyrå. 
Jag går verkligen helt igång när jag pratar om trakterna därnere, haha!

Skulle kanske ta och fixa en resa dit......
Så nu är det dax för vissa att beträda antikmarknaden i Nice och för andra att fortsätta jobba....
Kram
Eva

Inga kommentarer: