onsdag 19 september 2012


 Halloj där:)

Här i France är det rackarns till hett med allt vad dödskallar heter....


 Förstås hänger vi på trenden;)





 Sitter på torget nu och laddar upp alla väskbilderna.
Snart klar så nu skall jag beträda antikmarknaden som dom precis packar upp här nu;)
Nice som bara den!
Mulet här idag och då har man tydligen halsdukar och vantar och tjocka jackor på sig.
Säkerligen långt över 20 grader....
Olika referensramar man har över kyla, hehe!


 Hanna och jag var på en URMYSIG veg restaurang igår.
Knäppte kort så det kommer;)

Nu måste jag dra!
Puss och kram,
Eva










1 kommentar:

Photo by Maria sa...

De hade nog frusit ihjäl här där det är 12 grader nu ;)

Dödskallar har jag en barnslig förtjusning över så den väskan gillade ju jag =)

Ha en fin dag med antikmarknad..

Kram Mia