lördag 15 september 2012

När höstmörkret faller…..



Behövs förstås en massa mysljus.
Tjejerna tyckte att vi skulle hitta på nåt skoj idag som kunde ljusa upp tillvaron. Hörde att ni hade regn och rusk igår.
Åtminstone i Örebro….
20% på lampfötter och skärmar idag lördag den 15/9

Om du vill får du förstås ringa till oss så skickar vi, 019 12 00 14.
Mejla går inte eftersom jag som fixar mejlen sitter flera hundra mil bort oftast utan internet….
Vi har en massa nyinkomna fötter, skärmar och lampkjolar.

Kan berätta att gårdagen inbringade GOD VÄSKSKÖRD!
Vi har hela studion full av väskor, wohooo!!!

Idag är det fullt av brudar på Smultris som bakar och donar till er som tänkt besöka oss.
Vi fick en stor leverans från bla Madam Stoltz i veckan. Härliga saker att fixa höstläckert med!

Här i Vence väntar vi också leverans idag. 

Men av lite annat slag. 

Ett kylskåp. Vi inhandlade det i maj, då var det slut på lagret men nu äntligen kommer det. Annars väntar en till härlig dag här i Vence.

Faktum är att jag tror snart på allvar att jag emigrerar;))
Snart kan jag det med tanke på vad några av mina påhittiga kamrater hittade på till min födelsedag.

-Nej, det var inte en oligark med stort palats att gifta om mig med!


Var välkommen ut till oss idag och fynda fötter och skärmar att ljusa upp tillvaron med!

Kramar Eva och en massa brudar och hjälpsamma killar

Inga kommentarer: