fredag 19 oktober 2012

 BONSOIR!

 Ofta när jag vaknar på morgonen har jag en plan med dagen.
Som igår. 
Jag delgav er den. 
Berättade att målet med den dagen var en GIGANTISK antikhandlare med 300-400 kvadratmeter coola prylar, skulle ta ett tag att åka dit så det krävdes planering.
Men det bidde inte så......
Plötsligt låg veg.restaurangen vi åt på, granne med handlarna som är på antikmarknaden på måndagarna så vi gick runt där istället. 
Och PLÖTSLIGT fanns då skåpet där.
Skåpet som jag tyckte skulle passa så bra NÅGONSTANS.
Hanna och Lars gick runt och när dom kom tillbaka hade vi blivit med skåp.
-Nej, just det, jag ser inte så stora problem med saker. Det löser sig liksom alltid på nåt sätt. Så även denna gång;)

Kan dock berätta att det inte på nåt sätt var lätt att ta sig genom Nice sittandes som ett kryss med öppen baklucka och skåp som inte riktigt passade.....

 Precis när vi skulle till flygplatsen idag kom jag på att jag ville ha en bild på skåpet. Fick bli en något inklämd bild från förrådet.... Men visst är det rart!!

 Här har vi fröken Hanna på sin nya arbetsplats.
Inte helt lik en viss Smultrongård hon tidigare arbetat på;))
Mycket konstig färg på bilderna. 
Det är liksom helmörkt därinne så det blev lite knasig.

 Pappan står och förundras över alla bilder och fräna grejer.

 Vi var där en kväll och åt och plötsligt, wopp ringer Hannas telefon.
Dags för hennes dagliga franska lektion. 
Hon tar privatlektioner flera gånger i veckan. Ibland ses dom och ibland via telefon.
Hur bra som helst!
Så hon fick ta sina böcker och gå ut på trottoaren och sätta sig, hehe....

 Här sitter vi och intar de sista strålarna av gårdagen.
Man har ju kunnat ligga på stranden och badat också men vi hittar gärna på grejer istället. 
Här har min lite feminina man sin dagliga manikyr;))))))))))))
+27.
 Älskar gamla stan!!!

 Kvällen är sen och Adam håller på med soppan så jag skall hjälpa honom nu så han slipper stå heeeela natten!

Åsa Carlsson, du är VÄLKOMMEN hit med en vän på SOPPLUNCH i morgon:)

Det var nämligen du som vann utlottningen.

Tjingeling på er:)

Inga kommentarer: