tisdag 9 oktober 2012

 BLIR DU SUGEN??


Härlig färsk mjuk vaniljfudge.
Mums, säger vi!
Helenas Vaniljkaka passar väl bra:)
 
Även hallonfudge och lakritsfudge har kommit hem. 
Dessvärre lika goda dom....
Behöver jag säga att min mage står i fyra hörn....
Jag vet, jag har karaktär 
NOLL!

Förra onsdagskvällen fick jag den här lilla sötingen. 
Det var ett nätverk här som ville att jag skulle berätta lite om Smultrongården och livet som egen företagare. Dom ställde verkligen bra frågor. Vissa av frågorna har jag aldrig tidigare fått.
Riktigt kul!

Ett gäng positiva, energiska unga damer, alla civilekonomer.
Dom träffas en gång i månaden och besöker olika arbetsplatser, tror det var sist dom var på Skatteverket. Efter oss skulle dom till Kvinnohuset. Snacka om att få inblick i olika verksamheter!!
Kvinnohuset måste jag säga är jag själv lite nyfiken på.
Säkerligen en otroligt intressant verksamhet.
Synd förstås att vi måste ha såna ställen i Sverige:( 
Synd - men ack så bra!!
Skatteverket klarar jag mig väldigt bra utan studiebesök hos.... inte särskilt intresserad av siffror högt och lågt. Eller förresten, det säkert också kul när man får höra vad dom gör.
Allt har säkerligen sin charm.
Nåt som definitivt har sin charm för mig det är att vi har öppet i morgon.
10-18 som vanligt.

Nya härliga saker skall in och få sin plats.
MASSOR av doftpåsar anlände hem idag. 
Hääärliga dofter!

Den här veckan spruttar på som vanligt.
Igår reportage och sen röjning här efter helgen.
Det gjordes ju några liter soppa i köket om jag säger så.....
Idag har jag gått igenom 450 mejl och kastat. Bara 450 kvar.... puh! 

Tack o lov att vi har öppet i morgon så jag får ett avbrott;))
Ikväll kollar vi in Montazami och brudarna. 
Äääälskar att se hennes helt ljuvliga vovve. 
kan du läsa om Marias liv i LA.
Härlig pingla;))
Tjingeling,
nu kallar min promenix. 



Inga kommentarer: